25.10.2017
Veebipoe https://www.handy.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Vello Kõhelik FIE (registrikood 10902353) asukohaga Luige, Kiili vald, Tulbi 18, 75404
1. Ostulepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Ostutingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
- Hindadele ei lisandu käibemaks
- Hinnad on kuvatud eurodes (€).
- Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist.
- Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Ostukorvi saate näha, kui klikite kodulehe päises olevale „Ostukorvi“ nupule.
- Ostukorvis on nähtavad kõik sinna lisatud tooted nimekirjana ning iga toote kohta on näidatud soovitud hulk (tk) ja hind. Samuti kogu ostukorvi maksumus.
- Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „vormista ost“.
- Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
- Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3. Makseviisid
- Veebipoes saab ostu eest tasuda järgmiste pangalinkide kaudu: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, Danske Pank, LHV Pank ja Krediidipank.
- Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanil tellimusarve.
- Pangalingiga tasumiseks vajutage Teile sobivale pangalingi ikoonile.
- Pärast tasumist saadetakse kinnitatud tellimuse kohta arve Teie e-posti aadressile.
4. Kohaletoimetamine
- Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures, ostukorvis.
- Kaubad saadetakse tellijale tavapostiga või pakiautomaatidega (Omniva, Smartpost). Saatmisviisi saab tellija ise valida.
- Saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 3-7 tööpäeva jooksul alates arve laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Tellimused alates 300€ saadab Veebipood Eesti piires tasuta kohale.
5. Taganemisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@handy.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6. Pretensiooniõigus
- Ostjal on õigus Veebipoest ostetud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole.
- Pretensiooni esitamiseks tuleb saata kiri info@handy.ee
- Defektse kauba kohta tuleb esitada fotod või defektne kaup tagastada.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba.
- Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
- Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8. Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@handy.ee või helistada telefonil: +372 527 7759
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
- Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
- Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
- Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
9. Ostes tooteid, mille puhul peab klient olema vähemalt 18 -aastane
Ostes tooteid, mille puhul peab klient olema vähemalt 18 -aastane, võidakse kliendil paluda näidata kulleri või füüsilise poe juures oma isikutunnistust.(Buying products, that require customer to be 18+, customer might be asked to show his ID for courier or at physical store)